Gratis Analyse

Neem contact met ons op voor advies!

[gravityform id="3" title="false" description="false"]

Advertenties 

De advertenties op Google zijn van grote invloed op het zoek- en kiesgedrag van de bezoeker. Sinds 2016 zijn er bij zoekopdrachten vier advertenties in plaats van drie te zien, waardoor de nadruk binnen Google is komen te liggen op betaalde zoekresultaten en minder op organische zoekresultaten. Het is dan ook van belang om je als organisatie bewust te zijn van de mogelijkheden en gebruik te maken van de kansen.

Advertenties worden steeds slimmer en doelgerichter. Tegenwoordig kan er zelfs worden voorspeld wat jij mogelijk leuk vind op basis van jouw interesses en eerdere aankopen! 

Door de enorme hoeveelheid data die tegenwoordig beschikbaar is kan de bezoeker steeds beter geholpen worden door in te spelen op specifieke behoeftes. Google Ads is een uitgebreid medium hiervoor, maar wat ingewikkeld kan zijn als je er geen weet van hebt. 

Om ervoor te zorgen dat jouw organisatie optimaal gebruik maakt van de kansen binnen Google Ads, zijn wij er om met onze expertise voor jou aan de slag te gaan! 


NEEM CONTACT MET ONS OP VOOR VRIJBLIJVEND ADVIES OVER DE MOGELIJKHEDEN