SEO

Wij optimaliseren de juiste zoekwoorden, zodat je bovenaan Google komt te staan!

Ons advies op maat:

Techniek SEO

Techniek

Wij zorgen ervoor dat de techniek achter jouw SEO geoptimaliseerd is waardoor jij bovenaan komt te staan in Google.

Content Marketing

Content

Wij creëren content waarbij jij je relevantie tegenover je doelgroep vergroot. Hierdoor kan jij je positie in Google verhogen.

Linkbuilding

Autoriteit

Wij zorgen door middel van linkbuilding ervoor dat jij meer autoriteit krijgt met je website, waardoor jij je positie kan verbeteren in Google.

Kies jouw pakket:

Beginner

Derde keuze
€ 250

per maand

  • SEO scan
  • Linkbuilding rapportage per kwartaal
  • Mogelijke partnerwebsites inschakelen


Prijs op basis van 5 uur 

MEDIUM

Eerste keuze

€ 500

per maand

  • SEO scan
  • Linkbuilding rapportage per maand
  • Mogelijke partnerwebsites inschakelen
  • Website scan
  • Content en sitestructuur optimaliseren
  • Meta-data implementeren



MEEST GEKOZEN!



Prijs op basis van 10 uur 

Expert

Tweede keuze
€ 750

per maand

  • SEO scan
  • Linkbuilding rapportage per maand
  • Mogelijke partnerwebsites inschakelen
  • Website scan
  • Content en sitestructuur optimaliseren
  • Meta-data implementeren
  • Laadtijden optimaliseren


Prijs op basis van 15 uur 

Search Engine Optimization

Search Engine Optimization, in het kort SEO, zijn een aantal technieken die helpen om jouw website beter te laten scoren in de organische resultaten van zoekmachines zoals: Google, Bing en Yahoo. SEO draagt dus bij aan de vindbaarheid van jouw website op het internet. 

Waarom vindbaarheid zo belangrijk is?

Dat kun je het beste vergelijken met een fysieke winkel in bijvoorbeeld de Kalverstraat of in een buitenwijk van de stad. SEO zorgt ervoor dat je van de buitenwijken (pagina vijf of verder), naar de hoofdstraat verhuisd (pagina een) met jouw website.

De waardering van een website door zoekmachines kun je zowel intern als extern verbeteren door middel van technische SEO, content en linkbuilding. RW Online kan jou helpen deze onderdelen te optimaliseren.

Techniek, Content en Autoriteit

SEO is een breed begrip, maar het wordt altijd onderverdeeld in drie categorieën: Techniek, Content en Autoriteit.

Techniek is een onzichtbaar onderdeel van SEO, althans, voor het ongetrainde oog. Een belangrijk technisch aspect van een website is de laadtijd. Wanneer een pagina snel laadt, is dat prettig voor zowel de gebruiker als voor Google. De zoekmachine waardeert dit dan ook beter als de pagina snel inlaadt. Andersom is het zo dat Google de pagina een slaechtere score kan geven, als de laadtijd niet geoptimaliseerd is. Daarnaast is het zo dat door alle verschillende pagina's op een website, er soms duplicate pagina's kunnen zijn. Het is belangrijk hiervoor uit te kijken wanneer er naar de SEO gekeken wordt. Ook moeten de backlinks op de website geindexeerd worden door Google en het is belangrijk om ervoor te zorgen dat de zoekmachine alleen de juiste links volgt.

Content is alle inhoud van een pagina, die jouw organisatie onderscheidt van de rest. Jouw boodschap, gekoppeld aan jouw oplossing, biedt je aan en je wilt dan ook graag dat mensen bij jou komen met hun behoefte. Maar daarvoor moeten ze in eerste insatntie wel jouw pagina kunnen vinden. Bijna alle zoekopdrachten vinden via Google plaats en veelal gebruiken mensen dit dan ook om hun vragen te stellen als ze met een behoefte zitten. Een goede positie in Google is dus essentieel. Hoe beter jouw content geoptimaliseerd is, hoe hoger jouw positie in Google. De juiste zoekwoorden toepassen op jouw content kan hierbij het verschil maken, maar het is tegelijkertijd belangrijk dat je ook interessant blijft voor de bezoeker. De balans tussen goed vindbaar zijn in Google en relevante content die goed is te lezen, is heel belangrijk!

Autoriteit is een extra mogelijkheid om een hogere positie binnen Google te krijgen. Het is onder te verdelen in domein autoriteit, pagina autoriteit en link autoriteit. Domein autoriteit heeft betrekking op hoe het complete domein beoordeeld wordt. Hier spelen leeftijd en betrouwbaarheid een grtoe rol. Hoe langer een website bestaat en hoe betrouwbaarder de site is, des te beter de waardering van Google. Wanneer een website veel kwalitatieve pagina's heeft, zal Google hier ook een hogere score aan toekennen. Pagina autoriteit werkt een beetje hetzelfde, maar dan op pagina niveau. Nieuwere pagina's zijn ook van positieve invloed, dus het bijhouden van bestaande pagina's en veel nieuwe content creëren is erg belangrijk! Link autoriteit gaat over de waarde die backlinks hebben en hoe deze waarde doorgegeven wordt. Links naar relevante websites (bijvoorbeeld met dezelfde onderwerpen) voegen waarde toe aan jouw pagina. Linkbuilding, backlinks plaatsen die relevant zijn voor jou, is dus een goede manier om de positie in Google te verhogen. Bij SEO is de combinatie van deze drie onderwerpen essentieel en de juiste balans verschilt dan ook per organisatie.

Wij kijken altijd per opdrachtgever wat er nodig is om het beste resultaat te halen voor jou!

Wij helpen je graag verder naar de volgende stap!